Lost track of time and space

Ach jaj, ako dlho som tu zase nebola... mesiac? dva? príde mi že v poslednom čase všetko hrozne rýchlo uteká. Veď predchvíľou som sa sťahovala a už sú to pomaly 4 mesiace čo tu bývam. Ani si to neuvedomujem že za chvílu budú vianoce. Inak obnovila som si ask a mám tam asi  500 otázok typu  "a čo robíte v škole?"  takže: "učíme" sa, kreslíme, krajáme ananásy, robime sendviče, pozeráme filmy, hadžeme si fľašu, obkreslujeme stenu na hajzli, kreslime do zošitov spolužiakom,chodime na vylety atd. proste bežné veci ktoré sa v škole robia :D momentalne mame prazdniny (yaaaaass) týždeň sme ukončili vyletom do českych sklární, kde sme sa cca v polke oddelili od skupiny a stratili sa, medzitym som kupila babke na vianoce poháre, a po pol hodine hladania ostatných sme zistili že su v obchode kde sme boli pred desiatimi minútami :D Inak sa za ten mesiac veľa neudialo, snaď len to že som si začala rozťahovať druhé ucho. Zatial tam mám len 5mm ale plánujem 12 - rovnako ako na tom prvom, kde medzitým pribudla ďalšia dierka.

Fotký sú zase mix všetkého čo sa mi nahromadilo v mobile, niektoré ste už možno videli na instagrame/facebooku/snapchate.

Sima.


 
   
 
 
 
    

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára