There's no need to show me around, i feel like i've been here before.

Viem viem, zase som tu dlho nebola a mrzí ma to ale na druhú stranu za ten čas čo som tu nebola sa toho moc nezmenilo asi len to že som sa konečne ostrihala(deň pred začiatkom školy why not) a začala som sa učiť po japonsky :D Inak škola sa začala už pomerne dávno, mala som v pláne urobiť článok z prvého dňa ale moc sa toho v ten deň nestalo iba nám povedali koho máme triednu a dali nám rozvrh na druhý deň. Myslím, že som mala dosť štastie na spolužiakov pretože za týždeň sme boli lepší kolektív ako za 9 rokov na základke. Čo sa týka školy zatial toho neviem vela povedať kedže tam chodím necelé 2 mesiace ale myslím že som si vybrala dobre :) Baví ma to tam,aj učitelia sú celkom vpohode a celkovo je tam dobrá atmosféra. Snáď to tak vydrží celé 4 roky....

btw Fotky sú mix zo školy,mimo školy,z výletov exkurzií atd.

1 komentár: