DIY MARBLE NOTEBOOK COVER


Ahoj, po dlhom čase som sa konečne rozhodla začať zverejňovať články, ktoré mi už nejaký ten čas ležia v konceptoch a čakajú na svoju chvíľu. Budú to viacmenej rône DIY články a inšpirácie. Do začiatku šk. roka by som chcela vydať ešte DIY back to school a dekorácie do izby, je tam toho ozaj veľa, tak sa máte na čo tešiť :) Inak som už komplet presťahovaná, takže mám ovela viac priestoru na fotenie (predtým som nemala ani jednu čistú/nepolepenú stenu :D)

 A teraz už k dnešnému článku/návodu ktorým je DIY nálepka na notebook/tablet/mobil/zošit atd... môžete to použiť na čo len chcete, ja som sa rozhodla že si polepím notebook :D mramorové notebooky som prvý krát videla na Tumblri a hneď som začala na internete hladať mramorové kryty, no keď som videla tú cenu(cca 40€) tak som na to dosť rýchlo zabudla, pretože mi to prišlo za obyčajný plastový kryt trochu veľa, takže som tomu ďalej už veľmi nevenovala pozornosť, no minule som si bolo vo farbách-lakoch kúpiť biely sprej a uvidela som tam tapetu s mramorovým vzorom, mali ju v akcii(stála asi okolo 5€ za meter) a spomenula som si, že som asi pred mesiacom videla na dákej zahraničnej stránke návod ako si tapetami oblepiť čokoľvek v dome, tak som si z nej kúpila meter aj pol a začala lepiť, celé ma to vyšlo okolo 6€ a ani po viac než pol roku používania sa tapeta nikde neodliepa, nebledne ani nič podobné, navyše chráni notebook pred poškriabaním :)

Nafotila som pre vás postup, môžete si to vyskúšať :) (ak sa vám výsledok nebude páčiť, môžete to jednoducho odlepiť a nezostanú vám na notebooku žiadne zbytky lepidla ani nič podobné)


Prvá vec, čo potrebujete je mramorová fólia/tapeta.Bez problému ju zožeiniete ak máte na okolí farby-laky alebo podobné obchody(baumax,hornbach, obi atd..), ak nie tak online :) btw, ak máte čierny alebo inak tmavý notebook, tak by na ňom vyzerala dobre čierna verzia mramoru :)
potom ešte pravítko a nožnice.

1. Najskôr si ten notebook umyte/vyčistite inak vám tá fólia dobre nechytí. Ja som použila čistiace utierky na okuliare :D.

2. Potom si notebook obkreslite na fóliu(najlepšie zo zadu) a vystrihnite(nechajte cca 2cm okraj z každej strany )


3. Odlepte kúsok z kratšej časti fólie.


4. Prilepte kraj fólie na kraj notebooku( ak to dáte krivo, dá sa to vpohode odlepiť), zoberte si kartu alebo dáky rovný predmet (ja som použila pravítko) a ako budete odliepať zadnú stranu fólie snažte sa ju postupne "vyrovnávať" aby vám nevznikali bubliny, je to podobné ako keď lepíte fóliu na mobil.



5.Ak máte na notebooku zahnuté rohy a nechcete aby sa vám fólia odliepala alebo trhala ohrejte roh  fénom a potiahnite ho smerom dole, teplom sa fólia trochu "rozpustí" a zahne bez pokrčenia :)  Malo by vám vzniknúť niečo takéto:



6. Potom zoberte žiletku  alebo orezávač  a orežte dookola fóliu ktorá vám presahuje cez okraj, ide to stým fakt ľahko a vyzerá to lepšie ako keď to len obstriháte :)  



7. Ak chcete, tak môžte vyrezať logo/značku vášho notebooku, vyzerá to  "čistejšie" a krajšie :) 


HOTOVO :) 




Dúfam, že sa vám článok páčil, ak to vyskúšate určite mi dajte vedieť dole v komentároch :) 

Sima.




1 komentár:

  1. Toto - titanium rod in leg - Toto - Titanium Lines
    Toto babyliss pro nano titanium curling iron - titanium rod in titanium engagement rings leg micro touch hair trimmer is titanium damascus knives a short-lived rod that titanium hammer is made of durable solid graphite. Toto - titanium rod in leg was developed in the mid 80s. This

    OdpovedaťOdstrániť