Current mood + Inspiration.

 Je to tu, letné neproduktívne dni kedy sa mi nechce ani vstať z postele a  nie ešte niečo robiť, celý školský rok si hovorím že tolko toho v lete stihnem ale  pravda je taká, že prešlo skoro celé leto a ja nemám z toho čo som plánovala takmer nič :D Akurát starosti zo školou, sťahovaním, nakupovaním, zariaďovaním všetkého (za 2 týždne začína škola a ja nemám ešte ani zošity kúpené a neviem ani kedy vlastne začína školský rok.) Jediné čo momentálne robím je pozeranie seriálov celý deň/noc prípadne raz za čas idem vonku s kamošmi. Budúci týždeň sa sťahujeme a ja nemám zbalenú ani jednu jedinú vec a ani sa mi dotoho nechce. Nakoniec to aj tak urobím deň pred odchodom :D


btw. rozhodla som sa že na blogu začnem "sériu" článkov z fotkami, citátmi, ktoré ma zaujali alebo inšpirovali. Ak sa vám budú páčiť budem ich pridávať každý týždeň.Väčšina z toho bude asi z tumblru alebo pinterestu - miest, na ktorých v poslednej dobre trávim viac než dosť času :D Dúfam že sa vám nové články budú páčiťa inšpirujú vás  :) Enjoy!

Sima.






 






    
      

 


1 komentár:

  1. Take dni poznam, myslím ze každý z nas😄 A opäť, úžasne fotky. Dakujem za inšpiráciu 😊

    OdpovedaťOdstrániť