Throwback 2016


2017 - Je to tu zas, nový rok, nové možnosti ako všetko posrať :)
2016 - Čo vám mám k tomu povedať. Zažila som oveľa lepšie roky, ale na druhú stranu tam bolo aj zopár svetlých chvíľ. Zobrali ma na strednú, presťahovala som sa /stále neviem či je to dobre alebo nie/, roztiahla som si druhé ucho a konečne mám septum, našla som si robotu(z ktorej ma vyhodili) stretla veľa zopár super ľudí atd...
Zase vám sem dám len nejaké fotky ktoré ste tu už možno aj videli, chcela som sem dať pôvodne všetky čo mám v mobile z roku 2016 ale je ich cca 2400 :D 
Je tam taký menší výber všetkého možnéno, od spomienok na hnusných ľudí zo základky / a na pár úžasných, vďaka ktorým som nemyslela na tých ostatných/ cez leto, až po teraz. Niektorým fotkám 90% z vás nepochopí ale to mne stačí že to pochopia ludia ktorí to somnou zažili :)


Sima


 

 

 

 
 
 





                   ddd
                    legendary fotka s tetou Kiskou



           
 
 

 

              

 
Tento človek <33
 True friend comes when everyone else leaves. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára