SUMMER PLAYLIST 2016


Leto je za dverami a s ním (aspoň u mňa) aj tvorba playlistu, ktorý pravidelne tvorím každé leto už asi 3 roky.Hudbu milujem. Je to niečo čo mi pomôže vypnúť - dostať sa z reality. Taktiež občas rada počúvam staré playlisty pri ktorých si spomeniem na zážitky ktoré som v danom období zažila. Tentokrát som môj letný playlist zostavovala podľa pesničiek ktoré v poslednej dobe dosť často počúvam, sú medzi nimi aj staršie skladby ktoré možno poznáte. 
Určite mi dajte dole vedieť vaše obľúbené letné pesničky, rada si ich vypočujem! :)


1. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?

   

2. Imagine Dragons - Radioactive



3. Lana Del Rey - Ultraviolence



4. The Last Shadow Puppets - Everything You've Yome to Expect



5. Adele - Hello



6. The XX - Angels



 7. Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?



8. Sia - Alive



9. Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards



10. Imagine Dragons - Demons



11. Lana Del Rey - Summertime Sadness



12. Bring Me The Horizon - Throne



13. The Beatles - All My Loving



14. Marina And The Diamonds - Primadonna



15 - John Lennon - Imagine



16. Bring Me The Horizon - Happy Song



17. Lana Del Rey - Young And Beautiful



18. Sia - Chandelier



19. Bring Me The Horizon - Drown




20. Arctic Monkeys - R U Mine?



Viem, že to bolo trochu dlhšie než ste čakali, ak ste došli až sem tak ďakujem za prečítanie :)

Sima

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára