50 random facts about me

Ahoj :) v poslednom čase sa na blogoch dosť často objavujú podobné članky, tak som sa rozhodla, že takýto článok napíšem aj ja :) Aspoň sa o mne dozviete niečo viac :) 

1.Volám sa Simona a mám 15 rokov.

2.Milujem čínske rezance a bubbletea.
3.Som strašne nerozhodný človek.
4.Neznášam sneh.
5.Milujem čiernu a bielu farbu.
6.Mám fóbiu z výťahov.
7.Nebavia ma kolektívne športy a nechápem zmysel behu.
8.Nevyjdem z domu bez namalovaného obočia.
9.Chela by som ryšavé vlasy.
10.Milujem kreslenie(ktoré mi vôbec nejde).
11. Milujem zelený a čierny čaj , vypijem ich nikekedy aj 10 za deň :D
12. Neverím na duchov,mágiu,aury,voodoo a podobne veci.
13. Som dosť mimo, čo sa matiky,fyziky a chémie týka.Vždy, keď som pri tabuli hrozne  spanikárim a neviem ani kolko je 20-5. A učivo nikdy nepochopím na prvý krát :D
14.Som dosť silný zástanca ''čistej kávy'' t.j.žiadne Laté,machiato, mokačíno, frapučíno a neviem čo ešte.
15.Strašne by som chcela cestovať, spoznávať svet, fotiť,spoznať nové kultúry atd.
16.Milujem slaninu :D
17.Absolutne neviem šetriť peniaze.
18.Neviem plávať.

19.Nenávidím nemčinu a francúzštinu.
20.Neviem lúskať.
21.Neznášam romantické filmy.
22.Nikdy nepijem kávu ani čaj s cukrom.
23.Nikdy mi mobil nevydržal dlhšie ako 3 roky.
24.Milujem pandy^^
25.Meriam necelých 170cm.
26.Neznášam mačky.
27.Kedysi som strašne chcela vedieť hrať na gitare, aj som si ju kúpila....a doteraz na nej neviem hrať :D ale raz možno...
28.Nikdy som nevidela ani nečítala Harryho Pottera a ani to nejak neplánujem.
29.Neznášam keď sa mi niekto hrabe v mobile.
30.Milujem vanilkové sviečky.
31.Som strašne závislá na seriáloch.
32.Neviem sa lyžovať a ani ma to neláka.
33.Som straight edge.
34.Nikdy som nebola pri mori.
35.Neznášam hríby a ryžový nákyp.
36.Nepáčia sa mi airmaxy.
37.Nepozerám telku. Vôbec.
39.Narodila som sa v Bratislave ale žijem v malej dedinke na strednom Slovensku.
40.Nemám rada horkú čokoládu.
41.Nenosím legíny.
42.Nemám rada neonové farby.
43. Rada varím a pečiem.
44.Nenávidím svoje vlasy a postavu.
45.Včera sa mi rozbil oblubený čajový hrnček ktorý som mala skoro 3 roky :(.
46.Na vianoce vždy dávam radšej DIY darčeky ako kúpené,príde mi že si to potom ten človek viac váži :) 
47.Môj sen je isť na roadtrip po Amerike.
48.Mám rada čierny humor.
49.Neznášam zimu a zimné športy.
50.Neznášam takých tých hrozne premotivovaných slniečkových ľudí ktorí stále dokola hovoria ako je všetko úžasné a aký je život krásny. Ide mi to neskutočne na nervy.


Našli ste sa v niečom?
Napíšte do komentárov, rada si ich prečítam :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára